Sunday 24 February 2013

Kenapa buat blog ni?

Assalamualaikum..

Ehh..sape nih? ttbe muncul blog yang ntah pape je..huhu..meh ni aku habaq hang sapa aku..pada tanggal 8 julai 1989 seorang bayi perempuan telah selamat dilahirkan dan diberi nama NORHAJAH BT ADNAN..dan itu adalah aku..(^_^)V...owh yer..haa kenapa yer aku buat blog nih? aku ni pon bukannye taw sangat macam mane nak berblog ni..so aku cube try test jela..

sebenarnya blog ni aku wujudkan sebenarnya untuk subjek REKACIPTA SPPE2032..(maknenya blog ni berkaitan dengan rekacipta jela? )..jawapannya aku pon xsure lagi. Tapi rasanya sebab dah ada blog sendiri so aku xde lah specific kan blog ni untuk REKACIPTA je..mungkin kalau ada apa-apa yang boleh dikongsikan aku akan kongsikan kt sini. Sharing is caring kan..hihihi..(macam la ada orang nk tgk blog hang nih cik aja..hweh3 ^_^ ) tapi xpe lah..yang pastinya lectureku (Pn Nor Fadila bt Amin) suruh buat and aku standby je..nanti kalau puan nak tengok dh ada..hehe..;p

wassalam...

No comments:

Post a Comment